FAQ - Nejčastější otázky a odpovědi

  1. Objednávala jsem poprvé, jak se mám dostat ke svým návodům/online kurzům?
  2. Nemohu se přihlásit do svého účtu, nepamatuji si heslo, co mám dělat?
  3. Nakupoval(a) jsem se záměrem obdarovat někoho jiného a nechci, aby byl dárek vázán na můj Facebook?
  4. Přihlásila jsem se podle návodu, ale nedostanu se do svých kurzů?
  5. Přihlášení přes tlačítko Facebook mě do akademie vůbec nepustí?
  6. Kde najdu svůj střih?

1. Objednávala jsem poprvé, jak se mám dostat ke svým návodům/online kurzům?

V první řadě se musíš přihlásit! Účet v akademii už máš - o to se postaral náš automat v rámci vyřízení tvé objednávky (POZOR, nejedná se o tvůj uživatelský účet do eshopu). Aby sis mohla svůj návod/online kurz pustit/stáhnout, musíš se do tohoto účtu přihlásit. 

Pro tvůj uživatelský komfort náš automat vytváří přístup bez hesla - pokouší se propojit tvůj účet v akademii s tvým účtem na sociální síti Facebook (Pokud nemáš účet na Facebooku, podívej se do sekce Co dělat, když...). Pokud účet na Facebooku máš, k přihlášení ti stačí kliknout na přihlašovací stránce na tlačítko "Přihlásit se pomocí účtu na: Facebook". (Vyznačeno na obrázku níže). 

Určitě to vyzkoušej, toto přihlášení je zdaleka nejpříjemnější. Stačí jeden klik a nemusíš si pamatovat žádné jméno a heslo! Pokud bude tvoje přihlášení úspěšné, v levém menu NAVIGACE najdeš po přihlášení sekci Moje kurzy, ve které se doklikáš ke všem svým návodům/kurzům. 

Nemáš Facebook nebo jsi narazila na nějaký jiný problém (např. nevidíš sekci moje kurzy)? Podívej se do kapitoly Co dělat, když...!


Co dělat, když...?

2. Nemohu se přihlásit do svého účtu, nepamatuji si heslo, co mám dělat?

V první řadě se ujisti, že heslo vůbec potřebuješ!

Pokud jsme ti ho totiž v minulosti nenastavovali ručně (a nevedli jsme spolu emailovou korespondenci na toto téma), žádné heslo do akademie nepotřebuješ. Pokud jsme ti heslo v minulosti nastavovali, podívej se sem.

  • Účet do akademie Šijeme hravě totiž vytváří automat při zpracování tvé první objednávky v eshopu Šijeme hravě. Pro tvůj uživatelský komfort tento automat vytváří přístup bez hesla - pokouší se autorizovat tvůj účet v akademii s tvým účtem na sociální síti Facebook. K přihlášení ti tedy stačí kliknout na přihlašovací stránce na tlačítko Přihlásit se pomocí facebooku
    • ŘEŠENÍ (Máš-li účet na Facebooku): Určitě vyzkoušej kliknout na níže vyznačené tlačítko na přihlašovací stránce!

  • Účet tvořený automatem na základě tohoto scénáře skrývá samozřejmě některá úskalí. A to především to, že účet na Facebooku nemáš! V tom případě toto přihlášení nemůže fungovat. Stejně tak nebude fungovat ani v případě, že máš na Facebooku jiný email než u nás v eshopu ve své objednávce! V tom případě se účty správně nepropojí, ty se do akademie sice přihlásíš, ale ve svém účtu nebudeš mít zpřístupněny všechny své zakoupené kurzy. Nemusíš ale zoufat! 


V minulosti jsme ti už nastavovali přístup na jméno a heslo a nedaří se ti přihlásit.

  • Nezapomeň, že pokud jsme ti už nastavili přístup na jméno a heslo, netýká se tě už přihlašování přes tlačítko Facebook!
  • Pokud se hlásíš jménem a heslem a nedaří se ti přihlásit, je pravděpodobné, že jsi své přihlašovací údaje zapomněla. To se stane poměrně lehce, protože pravidla systému, na kterém je akademie postavena, mají poměrně striktní pravidla na to, jak má heslo vypadat. Musí mít alespoň osm znaků, ve kterém se musí objevit jak malá a velká písmena, tak i číslice a nějaký nealfanumerický znak (třeba vykřičník). Taková hesla se snadno zapomínají, hlavně pokud nepoužíváš nějakého správce hesel nebo alespoň správu hesel v internetovém prohlížeči. 
  • Pamatuj taky na to, že přihlašovací jméno do akademie není tvůj email, ale v naprosté většině účtů jen ta jeho část před zavináčem. 

ŘEŠENÍ: Pokud si na heslo nevzpomeneš a chybu nemáš ani v přihlašovacím jméně, napiš nám email na marketing@sijemehrave.cz, promptně ti nastavíme heslo na výchozí hodnotu a tvůj problém vyřešíme. 


3. Nakupoval(a) jsem se záměrem obdarovat někoho jiného a nechci, aby byl dárek vázán na můj Facebook!

To je logické! 

ŘEŠENÍ: Napiš nám na mail marketing@sijemehrave.cz - ideálně nám předej základní informace k obdarované - jméno potěší (uvidí ho totiž v pravém horním rohu po přihlášení - tak ať tam vidí to své), její email by se mohl také hodit (pro párování s dalšími objednávkami, které by u nás chtěla třeba v budoucnu třeba udělat už sama). Účet upravíme ručně a dáme ti obratem vědět zpět. 


4. Přihlásila jsem se podle návodu, ale nedostanu se do svých kurzů!

Nejpravděpodobnější příčina je, že tvůj email na facebooku a u nás v eshopu u tvé objednávky je rozdílný. V tom případě náš automat nepropojí účty správně a je třeba ručního zásahu, aby všechno chodilo tak jak má.

  • ŘEŠENÍ: Neprodleně nás kontaktuj na emailu marketing@sijemehrave.cz. Tohle sama nevyřešíš! Nemá smysl se s tím dlouho trápit. Pro nás je to chvíle za počítačem a tvůj účet bude šlapat jako hodinky.


5. Přihlášení přes tlačítko Facebook mě do akademie vůbec nepustí!

I to se někdy ve výjimečných případech stane.


6. Kde najdu svůj střih?

Tady v akademii nikde!

Akademie Šijeme hravě shromažďuje všechny naše online návody na šití a online webináře. Střihy posíláme tradičně jako přílohu emailu v rámci vyřízení tvé objednávky v eshopu. 

Nemůžeš svůj střih najít?

  • Hledej ve své emailové schránce email od nás s předmětem Střihy - objednávka č. XXX (za XXX dosaď číslo své objednávky).
  • Pokud nejsi úspěšná, přesvědč se nejprve, že sis střih skutečně zakoupila! Pamatuj, že v Šijeme hravě totiž prodáváme střihy a návody na šití v naprosté většině případů ODDĚLENĚ!
  • Pokud sis střih koupila a nemůžeš ho i tak vypátrat?


Last modified: Thursday, 6 January 2022, 9:43 AM